rosebeauty.ro trafic.ro

COMENZI TELEFONICE:
0759 391 190
Luni-Vineri 10:00-18:00
Contul meu Bine ai venit!
Contul meu

frumusete bio
magazin bio Magazin cu gama extinsa de cosmetice BIO si naturale magazin bio

certificari



RETURNAREA PRODUSELOR 

RETURNARE FARA INVOCAREA UNUI MOTIV

Conform legislatiei in vigoare in Romania privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele cumparate de pe www.rosebeauty.ro pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice de la cumparare (primirea produsului), fara invocarea unui motiv anume si fara penalitati .

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire, deteriorare, murdarie si/sau interventii neautorizate etc..

Cererile de retur se vor face DOAR IN SCRIS, la adresa de email office@rosebeauty.ro . Altfel de cereri (precum cele telefonice sau prin sisteme tip messenger) nu vor fi luate in considerare. Apoi noi va vom raspunde tot prin email indicand adresa unde puteti returna produsul.

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice si este valabila doar in cazul produselor livrate prin intermediul curierilor. Nu pot fi returnate in baza legii produsele care au fost ridicate de la sediul nostru sau a celor livrate direct de catre personalul nostru, ele nefiind considerate comert la distanta.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client si vor fi platite direct curierului rapid ales de acesta. Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 30 de zile de la retur in contul indicat de client, la adresa office@rosebeauty.ro.

Atentie! :

* Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

* Nu expediati coletul cu plata ramburs, acesta va fi refuzat fara nici un fel de notificare ulterioara. Orice retur care nu respecta conditiile de mai sus va fi refuzat.

* Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in urmatoarele acte normative:

* Ordonanta nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

* Lege nr. 51 din 21/01/2003 pentru aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

RETURNAREA PRODUSELOR CU DEFECT

* In cazul sesizarii unor defecte ale produsului, clientul poate solicita returnarea acestuia in maxim 24 de ore de la livrare (primirea produsului). Returnarea se va face in ambalajul original nedeteriorat, impreuna cu toate etichetele intacte si documentele insotitoare aferente. Noi vom inlocui acel produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – vom inapoia suma platita pentru acel produs.

Atentie!

Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului.



IMPORTANT: NU RECOMANDAM livrarea prin serviciul de coletarie al Postei Romane deoarece in pofida unei ambalari corespunzatoare, produsele pot ajunge la destinatie deteriorate datorita manipularilor defectuoase. Pentru astfel de evenimente survenite in timpul transportului, nu ne asumam raspunderea. Posta Romana este institutia care trebuie sa ofere despagubiri.

Deteriorarea coletelor in timpul transportului prin curierat rapid

In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.

IMPORTANT ! In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat si nici de noi!
In cazul bijuteriilor, va recomandam sa desfaceti plicul/coletul chiar in fata curierului , pentru a preveni descoperirea unei bijuterii deteriorate prin presarea ei sub un colet de greutate mare. Daca vedeti o bijuterie rupta, aplatizata, va rugam sa intocmiti proces verbal la livrare, este singurul mod in care se pot recupera banii. Din pacate, eticheta "FRAGIL" nu este intotdeauna o garantie ca bijuteria va ajunge intacta si de multe ori ambalajul pare intact dar cu bijuteria in interior distrusa.

Pentru bijuterii rupte, aplatizate sau distruse in timpul transportului, nu ne asumam raspunderea!


RETURNAREA PRODUSELOR FACUTE LA COMANDA

* Conform Ordonantei 130/2000 Cap. 2, Art. 10, produsele realizate la comanda nu pot fi returnate: “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.”

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la numarul de telefon afisat pe www.rosebeauty.ro.